Kan ik een frikandel in de magnetron warm maken inplaats van in een frituurpan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
32.6K

Het beste antwoord

Ja hoor.
Je kan alles in de magnetron warm maken.

Maar als je die frikandel vervolgens zou willen opeten
dan zul je dat na een keer nooit meer doen.

Zelfs de speciale magnetronfrikandellen (bijv. van Beckers, of van Mora) zijn lang niet zo lekker, vooral qua structuur,
dan een frikandel uit de frietpan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan ja maar dan krijg je zo n lot gevalletje dat eiegenlijk helemaal niet lekker is.Frikandellen zijn namelijk al voorgegaard in de fabriek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frikandellen kun je ook heel goed in de koekenpan 'opbakken'.
(eerst een klein beetje boter bruin laten worden)